Hoe? Door makkelijk online samen te werken. In Google Workspace om precies te zijn. Daar kun je hetzelfde mee, maar tegen een veel aantrekkelijker kostenplaatje, met veel minder beheer, frustratie en gedoe. Die Google Workspace omgeving bouwen we graag voor je. Inclusief linkjes naar bijvoorbeeld jullie ECD, medicatie apps en HR platform. En inclusief kostenbesparing. Beloofd.
Adapta Workspace is Google Workspace. Alleen: ‘alle workspaces zijn gelijk, maar sommige workspaces zijn gelijker dan anderen’. In dit geval omdat Adapta Workspace op jouw organisatie wordt toegespitst. Inclusief integratie van zorg-specifieke apps. De overstapdrempel? Die wordt in bestuurskamers soms als fors beschouwd, maar is voor collega’s nog geen kwart centimeter hoog. Met meer dan 1.8 miljard actieve gebruikers is Gmail bijvoorbeeld de populairste e-mailapp. En de #1 van digital natives. Plus: KPMG onderzoek toont aan dat Gmail ook in onze (terecht!) strikt gereguleerde sector veilig kan worden gebruikt. Eh…hoeveel betalen jullie voor die 'veilige mail' oplossing?
Wat voor Gmail geldt, geldt ook voor tekstverwerking, spreadsheets en presentaties: Workspace is gewoon een prima alternatief. Voor 'solisten', maar vooral voor mensen die samen willen of moeten werken, want wie er ook iets aanpast, alles wordt in de cloud opgeslagen. Thuis of onderweg werken? Geen probleem. Adapta Workspace is altijd en overal toegankelijk. Een werkplek dus waar het prettig 'thuiskomen' is.
Middelen zijn meestal eenmalig besteedbaar. 😉 En IT-investeringen kunnen dus niet worden aangewend om bijvoorbeeld zorginnovaties door te voeren. Als IT-dienstverlener met hart voor de zorg, snijden we ons graag (mét lef, uit liefde) in de vingers: als IT goedkoper kan, zonder aan kwaliteit in te boeten, dan moet het goedkoper. Met Adapta Workspace wordt die ambitie bereikt dankzij forse besparingen op hardware, beheer, onderhoud en licenties. En met schaalbaarheid, uniformiteit, veiligheid, zorgtechnologie integratie en gebruiksgemak als ‘gratis’ bonus. Met Adapta Workspace creëer je dus ruimte om geld voor de zorg te laten werken.
lees hoe dit voor BrabantZorg uitpakt
Troubleshooters. Dat is de rol die IT professionals vaak onbedoeld krijgen toebedeeld. Niks mis mee, maar de meeste IT’ers wisselen ‘oplossen’ graag af met ‘ontwikkelen en vernieuwen’. En als updaten, patchen, minder tech-savvy collega’s wegwijs maken en het monitoren van de veiligheid de overhand krijgen, blijft er voor dat laatste bar weinig tijd over. Een Adapta Workspace implementatie lost dat probleem niet helemaal op, maar leidt wel tot een aanzienlijke besparing op beheer en ondersteuning. Al is het maar omdat onze collega’s die verantwoordelijkheden overnemen. En omdat we legacy vrolijk uitzwaaien. Gun jij jezelf én je collega’s de ruimte om iets goeds te ontwikkelen?
ontdek hoeveel tijd een collega bespaart
Alsof je thuiskomt. Zo voelt Adapta Workspace aan. Van Gmail tot Google Docs, je werkt met de apps die je gewend bent. Solo. Of met je collega’s, want alles draait in de cloud, dus samenwerken kan altijd, zonder bestandjes heen en weer te mailen. Thuis iets voorbereiden en op kantoor afronden? Makkie. Andersom ook trouwens. Zonder gedoe met inlogcodes. Zonder geworstel met e-mailapplicaties. Zonder bestanden die ‘verdwalen’ op een lokale schijf. Zonder lange laadtijden. Zonder versies die niet met elkaar overweg kunnen. En zonder documenten die per ongeluk niet zijn opgeslagen. Plus: alle zorgapps zijn makkelijk bereikbaar. Gun jezelf de ruimte om ‘gewoon’ zorg te verlenen!
lees het verhaal van een collega
“Accounts krijgen automatisch de juiste rechten toegewezen. Verandert iemand van rol? Dan zorgt IAM ervoor dat de rechten meteen worden aangepast.”
“Adapta Workspace werkt naadloos samen met onze AFAS oplossing. Eigenlijk gewoon plug & play!”
“Thinkst Canary werkt als een kanarie in een kolenmijn: bij cyberdreigingen worden we direct gewaarschuwd, zodat we echte problemen voor zijn”
“De kans dat Google plat gaat, is niet heel groot, maar zelfs dan kunnen we gewoon de zorg blijven verlenen waar cliënten recht op hebben.”
“Adapta heeft namens ons over de licenties onderhandeld. Dat leverde – naast de besparing op hardware en onderhoud – nog een flink kostenvoordeel op.”
“Het voelt echt alsof we nu ‘meer met minder’ doen. Dat heeft alles te maken met het feit dat Adapta Workspace in de cloud draait. Je hebt gewoon geen extreem krachtige hardware meer nodig.”
“Onze IT afdeling heeft een ander karakter gekregen. Het accent is verschoven van beheren en incidentmanagement naar doorontwikkelen en vernieuwen.”
“Zorg is een 24-uurs economie. Dat vinden wij niet alleen, maar Adapta ook. Ze staan altijd klaar bij vragen en incidenten. Ook als die zich niet aan kantoortijden houden.”
“Samen met een Adapta Architect hebben we het landschap opnieuw vormgegeven. Van een organisatie met behoorlijk wat tech debt, zijn we veranderd in een lean & mean clubje.”