Die leggen we samen af. Niet schoorvoetend, maar mét lef, uit liefde. Zo vliegen we alle projecten aan: met het lef om radicale keuzes te maken, geïnspireerd door onze liefde voor zorgprofessionals. Hun werk willen we leuker, beter en makkelijker maken. Visie- en strategieontwikkeling? Faciliteren we. Herdefiniëren van de (enterprise) architectuur? Idem. Programma- en projectmanagement? Verzorgen we. Net als de selectie van de juiste leveranciers. Ongeacht de lengte van de reis: Adapta transform helpt je de juiste stappen in de juiste volgorde te zetten. Helemaal tot aan de gedroomde finish.
Oplossingen moeten schaalbaar zijn. Maar minimaal even werkbaar.
Gun collega's de bewegingsvrijheid om zichzelf te overtreffen.
Ciao complexiteit en tech debt. Hallo, eenvoud en kostenefficiency.
Korte lijnen en vlotte ondersteuning. Dat wilden de zorgcollega’s van Zorgcentra de Betuwe. Het team van bevlogen ondersteuners dacht daar net zo over. Maar hoe? Adapta transform voerde front- en backoffice procesinnovaties door. Het resultaat is een centraal loket dat zorgprofessionals, net als in de hotelwereld, stapsgewijs naar de juiste ondersteuning leidt. ‘Simpele’ vragen worden meteen door de frontoffice beantwoord. Meer complexe doorgespeeld naar gespecialiseerde ondersteuningsteams en andere professionals. Iedereen blij dus? Yep!
Na een fusie startte MIJZO de zoektocht naar een toekomstbestendig ECD. Een ECD dat gebruiksvriendelijk is, 100% online draait en interoperabiliteit biedt. Kostbaar maatwerk? Een cloud-tool die maandenlang moet worden geconfigureerd? Gelukkig niet. Adapta transform inventariseerde requirements, nodigde leveranciers uit, beoordeelde de techniek en evalueerde de compliance. De winnaar: een krachtig ECD dat aan alle behoeften voldoet en snel live was.
Dat zelfs de beste digitale infrastructuren sporen van slijtage kunnen vertonen, wist Elver. Maar hoe kom je erachter welke platformen optimaal functioneren en welke voor verbetering vatbaar zijn? Doet de inrichting bijvoorbeeld recht aan het actuele zorgproces? Hoe staat het met onderhoud en configuratie? Halen we het maximale uit het landschap? Voegen we geen onnodige zaken (tech debt) toe? Adapta transform bracht de digitale infrastructuur in kaart, spotte verbeterkansen en legde die vast in een overzichtelijke en werkbare roadmap.
BrabantZorg werkte in principe 100% online, maar er draaiden, net als bij veel organisaties, nog enkele on premise applicaties. En legacy apps, die wil je natuurlijk uitzwaaien. Liefst zonder dat dit op een vechtscheiding uitloopt. Adapta transform verzorgde deze overgang. Soms door legacy applicaties te updaten naar moderne, online varianten. En soms door apps door cloud alternatieven te vervangen. Van ‘in principe 100% online’ naar ‘100% online’ dus. Onze laatste collega heeft het licht in het serverpark netjes uitgedaan.