Tip van de Week: notulen toevoegen in agenda afspraak

Vera de Jong

Zit jij vaak na een vergadering te zoeken naar de notulen? Met deze handige tip heb je alle informatie over je vergaderingen binnen handbereik. Hierdoor hoef je nooit meer te zoeken naar notulen! Voeg ze direct toe aan je Google Agenda-afspraak en bespaar jezelf en je collega’s tijd en moeite.

Wist je dat…..

… Je door het koppelen van je notulen aan je agenda-afspraak een centrale plek creëert voor alle informatie over die specifieke vergadering? Dit betekent dat je gemakkelijk terug kunt vinden wat er is besproken, welke actiepunten er zijn en wie verantwoordelijk is voor welke taak. En de notulen zijn direct te delen met alle genodigden!

Voor wie?

Deze tip is ideaal voor iedereen die regelmatig vergadert en zijn werk georganiseerd wil houden. Of je nu leidinggevende bent, medisch specialist of verpleegkundige, deze tip is onmisbaar voor een efficiënte werkwijze.

Interessant! Maar hoe?

Hoe je dit doet, lichten we stap voor stap toe.  Bekijk hier de volledige uitleg

Vragen?

Heb je vragen naar aanleiding van deze tip? Ons support team staat voor je klaar!
Stuur gerust een mail naar support@adapta.nl.

Wekelijks een tip in de mailbox

Handig?  Via onze Tip van de Week nieuwsbrief sturen we je wekelijks onze beste tips toe.  Handig voor jou én je collega’s. Via deze pagina kan je jezelf hiervoor aanmelden.