Voor brood naar de bakker. Voor zorg naar een zorgorganisatie. En voor ondersteuning naar een supportteam. Dat is het ideaalplaatje. Maar aangejaagd door snelle digitalisering en veranderende wet- en regelgeving, zijn veel ondersteunende taken op het bordje (althans, de tablet) van zorgorganisaties terecht gekomen. En zelfs als dat niet zo is, is support vaak matig ingeregeld. Bijvoorbeeld omdat zorgprofessionals langs allerlei digitale en/of fysieke loketten moeten. Of omdat elke mutatie door een legertje leidinggevenden dient te worden geaccordeerd. ”Huh, we werken toch op basis van vertrouwen?” Jawel, maar als de processen die visie niet weerspiegelen, blijft het sappelen.
“Slimme digitale ondersteuning vereenvoudigt het werk van zorgprofessionals, bevordert efficiency, verlaagt de operationele kosten en betekent een boost voor de compliancy.”
Adapta dicht de kloof tussen wat is en wat kan. Definitief. Niet door bestaande processen en tools een beetje op te poetsen, maar door de zorgvisie en IT-architectuur te laten bepalen hoe de ondersteuning wordt ingericht. Hoe willen we samenwerken? Wat weerhoudt zorgprofessionals ervan om alles uit hun werkdag te halen? Hoe kunnen tools en apps collega’s helpen in plaats van beperken? Hoe ‘ontstroperigen’ we processen? Hoe borgen we schaalbaarheid, wendbaarheid en compliancy? Adapta transformeert met lef (Status Quo is niet onze favoriete band) en liefde voor de zorg. Zo maken we het leven van zorgprofessionals elke dag een beetje simpeler en zinniger.
“Oplossingen omvatten:
- Digitale zorgdossiers
- HR- en salarissoftware
- Financiële pakketten
- Medicatie- en bestelapps
- Hardware & Cloud
- Support door serviceteam