Diensten - Tech

Tech

“Technology is best when it brings people together.”
(Matt Mullenweg)

Helemaal waar. Maar ook: een waarheid die technologie niet ‘automagisch’ inlost. Bijvoorbeeld omdat ‘oplossingen’ matig aansluiten op de organisatiestrategie en de manier van werken. Bovendien buitelen innovaties, updates en digitale toegangstechnologieën over elkaar heen als kleuters in een ballenbad, wat het lastig maakt om zinnig van onzinnig te onderscheiden. En eigenlijk vinden we ook niet dat zorgorganisaties hijgerig achter elke update of upgrade aan zouden moeten rennen. Zij zijn op de wereld om professionals met cliënten te verbinden. Yep, net als onze technologie.

Als zorgorganisatie wil je zelf de regie over IT voeren. Zelf de juiste keuzes voor collega’s en cliënten maken. Zelf beslissen welke tooling over een rode loper naar binnen wordt gevoerd. En zelf bepalen welke apps aan de poort worden geweerd. Maar dat lukt alleen als interne IT’ers de tijd hebben om 24-karaats oplossingen van klatergoud-tooling te onderscheiden. Welke innovaties hebben meerwaarde in de praktijk? En hoe kunnen platformen beter op de manier van werken worden toegespitst, zodat ze organisatieambities niet keurslijven, maar versnellen? Dat zijn vragen waar jullie IT’ers op zouden moeten focussen. En het (kuch) ‘saaie werk’, zoals het inrichten en beheren van ECD’s, de kantoorautomatisering, het aanschaffen van licenties en het selecteren van hardware? Dat regelen wij. Op basis van standaard protocollen, dus het blijft beheersbaar en overzichtelijk. Ook voor interne IT’ers!

“Sinds Adapta de basis verzorgt, is veel druk bij ons interne IT-team weggevallen. Dat levert niet alleen een bijdrage aan het werkplezier – meer conceptueel denkwerk, minder handwerk – maar heeft ook ons innovatietempo opgeschroefd.”

Adapta lost in wat anderen beloven: ontzorgen. Dat is geen Delfts Blauwe tegelwijsheid, want we zijn geworteld in de zorgsector en weten wat ‘onze collega’s’ nodig hebben: een veilige, goed bereikbare en gebruiksvriendelijke digitale omgeving. We weten ook wat hen belemmert om het maximale uit zichzelf en elkaar te halen: een IT landschap waar engineers bij likkebaarden, maar dat op minder tech-savvy gebruikers overkomt als een kruising tussen een hindernisbaan en het Wetboek van Strafrecht. Mag het een onsje simpeler? Van ons wel! Bovendien sluiten we aan op de zorgvisie en de manier waarop die zorg is georganiseerd. Ook als het aankomt op het aansturen van externe leveranciers, zoals SaaS en hardware aanbieders. Oftewel: 101% pure ontzorging.

“Oplossingen omvatten:
- Implementaties en migraties
- Beheer en support
- Licenties en hardware
- Back-ups en beveiliging
- Toegangsbeheer en detectie
- IAM Adapta
- Eerlijk advies

Dit levert Adapta Tech op:

  • Zorgprofessionals werken in een gebruiksvriendelijke omgeving
  • Geen omkijken naar beheer, continuïteit, veiligheid en compliance
  • Hernieuwde focus op regievoering en innovatie
  • 24/7 ondersteuning door erkende IT specialisten
  • One stop shop voor hardware, software en licenties
  • Kennis op afroep: geen kosten als we niet nodig zijn
Ondersteuning door collega’s

Omdat we in de kracht van herhaling geloven: kiezen voor Adapta betekent kiezen voor collega’s. Wij zijn aan onze (toen nog wilde en weelderige) haren uit de zorg klei getrokken, kennen jullie tools en verdwalen niet in zorgdossiers, medicatie apps of ECD (electronisch cliënt dossier) systemen. En: we snappen dat budgetten in ‘ons’ domein niet oneindig schaalbaar zijn: als een innovatieve oplossing haalbaar is, geven we ons ja-woord, maar als een minder sexy kandidaat voldoet, gaan we daarvoor. Bovendien kennen we alle opties. En hun aanbieders, zodat we de juiste afspraken kunnen maken. Zorg moet maximaal beschikbaar en betaalbaar blijven. Punt uit. Dit zijn onze tech diensten en producten:

  1. Beheer
    We beheren en configureren de digitale werkomgeving integraal, dus van ID management en zorgdossiers tot mailboxen en cloudopslag. In lijn met jullie visie, strategie en ambities.
  2. Support
    We ondersteunen 24/7/365. Op alle beheerde oplossingen, inclusief die van SaaS partners. Toedeloe keuzemenu ook: je hebt direct een professional aan de lijn.
  3. Technische begeleiding
    Van cloud implementaties tot het inbedden van zorgdossiers, en van NTA’s tot het inregelen van tijdelijke toegang voor flexwerkers: onze expertise maakt het snel mogelijk.
  4. Alignen SaaS partners
    De digitale omgeving moet een tweede huis zijn. Dus als een SaaS oplossing niet ‘vertrouwd’ aanvoelt, bijvoorbeeld vanwege afwijkende inlogopties, lossen we dat op.
  5. Licentiebeheer
    Eerlijke prijzen? De juiste functionaliteiten? Wegsnijden van (dure) vetrandjes? We bepalen welke licenties (mail, cloud, dossiers, enz.) nodig zijn en weten wat die mogen kosten.
  6. Hardware
    Geavanceerde hardware is mooi. Gebruiksvriendelijke hardware is beter. Regelen we!

“Als ‘iets’ het vroeger niet deed, waren we vaak een paar
uur kwijt om te achterhalen wie daar verantwoordelijk
voor was. Aanbieder A, B, C of D? En vaak kwamen we
dan uit bij een callcenter in Verweggistan. Nu hebben
we één aanspreekpunt voor all things IT. Echt een
verademing!”